30 December 2011

rant on cerita melayu.. ke..

aku bukan peminat tegar.
jauh sekali nak excited nak gila bila tengok cerita.
once , pernah berperilaku macam tu.
masa aku gila -gila tengok cerita PASTA
masa tu biar banjir satu malaysia
aku harus melekat kat depan tv,
hahaha
aku memang sukar diduga *macam ayat perasan jek*
memang aku gila CERITA korea.
aku tak layan lagu , band , group korean.
drama aku layannn
hero and his heroin of pasta

tu la kan?
aku suka so don't bother.
kau hadooo??
pasta

tapi berbalik pada tajuk entry aku yg tak pernah tahu cara proper nak gempakkan org.
oh , i'm so helpless.
aku nak cerita pasal cerita melayu kan.
aku suka tengok tv.
tp of coz aku tak sampai hati nak letak kat biodata
yg hobi aku ialah tengok tv.
hahahahaha
untuk pencipta tv. aku suka kat brg ciptaan dia
john logie baird , u invented this? credit for u !


aku nak start dengan TENTANG DHIA.
korg tengok?
aku tengok few starting episodes
pasal masa tu cuti sem kan?
masa tu dhia belum lagi jumpa zikir (her husband)
masa tu zikir baru terintroduced dlm episode yg ke berapa entah.
suka nora *cute kan kakak tu*
nak cerita pasal kronologi memang aku tak tahu.
sebab aku tengok balik start hari selasa which lagi 3 episodes akan habis.
lastly , zikir dan dhia mati sama.
atas katil hospital.
*sehidup semati*
tapi rasa sebak tengok dhia.
kalau aku follow mesti dah pecah empangan kan.
sebab aku pun suka jugak kat adi putra.


aku tengok *aku bukan tomboy*
aku suka kot dengan shaheizy sam.
macam mana roomate aku suka kat sam bunkface dia.
hahaha
time bunkface buat show kat uitm shah alam mati2 ajak aku skali (selingan manja)
suka tengok sam berlakon. semua watak dia bawak best !
scha pun ok. dia natural beauty kot.
jadi tomboy pun still cute.
cerita ni biasa jek.
byk humor dan ada jugak rasa nya
tapi still ok je.
aku tak suka tengok cerita sedih sangat.
sebab tu aku suka tengok 3IDIOTS
lawak tak kering gusi dan gigi
oh..tapi dia bukan cerita melayu kan?

how about , vanilla coklat.
aku kan suka izzara aishah.
oh..aiman mentor rupanya lelaki tu.
masuk mentor jadi pelakon (ok fine, versatility)
tapi dia good-looking kan.
maybe sebab kening dia kot.
well , aku yg berkening nipis ni suka lelaki kening tak nipis *bukan lebat tau*
title pn sweet  , weshhhhh
tak tahu cerita , pasal 1st time tengok
dan aku tak tahu sama ada aku akan tengok sampai habis.
kalau cerita ni habis lepas bulan 3 aku tengok..
drama semata
ok fine.
aku tahu aku bukan rant on cerita melayu
tapi aku rant on PELAKON cerita melayu
hahaha
sebab aku bukan pandai mengkrtik
ok .
typing off ~ 

No comments: